FANDOM

Lito Rodriguez
Lito
Gatunek Człowiek (sensate)
Urodziny 8 sierpnia
Status Żyje
Pochodzenie Meksyk Meksyk, Meksyk
Związki Hernando (chłopak)
Zawód Aktor
Umiejętności Kłamanie
Serie 1
Debiut Limbic Resonance
Aktor Miguel Ángel Silvestre

Lito Rodriguez – meksykański aktor hiszpańskiego pochodzenia, ukryty gej. Ze względu na karierę ukrywa przed opinią publiczną swój związek z Hernandem, przez co ostatecznie zostaje wplątany w konflikt z Joaquinem, zazdrosnym i skorym do przemocy byłym kochankiem Danieli Velasquez – aktorką, która zostaje przyjaciółką Lita i przykrywką dla jego orientacji.

Historia Edytuj

Od zawsze chciał zostać aktorem, ukrywał jednak swoją orientację seksualną, obawiając się, że nie będzie otrzymywał przez nią ról, jakie by chciał. Wskutek tego naciska na Hernanda, żeby ich związek pozostał tajemnicą.

Chcąc zachować pozory i zmylić prasę, umawia się z Danielą. Ostatecznie Lito, Daniela i Hernando zaprzyjaźniają się, kiedy kobieta odkrywa, że Hernando jest prawdziwą miłością aktora. Daniela potajemnie robi zdjęcia kochającym się mężczyznom, a kiedy Joaquin kradnie jej telefon, grozi im ujawnieniem ich prasie. Daniela zgadza się wyjść za Joaquina w zamian za nieujawnianie zdjęć. Hernando, wiedząc, że Joquin będzie się nad nią znęcał, rzuca Lita, rozczarowany jego samolubnością. Załamany Lito zdaje sobie sprawę, że jest wyśmienitym łgarzem, a umiejętność ta może się przydać członkom jego gromady do manipulowania informacjami i zdobywania ich.

Dzięki pomocy Wofganga i Nomi Lito ostatecznie zbiera się na odwagę i ratuje Danielę, nie zważając na to, że kompromitujące go zdjęcia mogą przedostać się do prasy.

Ciekawostki Edytuj

  • W sypialni Lita zobaczyć można francuskojęzyczny plakat Rzeki Czerwonej z Johnem Wayne’em. Według J. Michaela Straczynskiego, jednego ze współtwórców serialu, „przez długi czas podejrzewano, że Wayne był ukrytym gejem”.
  • W serialu kilkakrotnie wspomina się o fikcyjnych filmach i serialach, w jakich wystąpił Lito:
    • Po miłości tylko śmierć
    • Namiętność grzesznika
    • Nawet anioły muszą zapłacić
    • Ceną za życie jest śmierć
    • Ojcze nasz, któryś jest w piekle
    • Lustro nie ma serca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki