FANDOM

Organizacja Ochrony Biologicznej (OOB) – świetnie finansowana, wielonarodowa grupa badawcza studiująca ludzkie mutacje genetyczne, tropiąca potencjalnych sensats. Po złapaniu jednostki przekonują ją do przyłączenia się do OOB, zabijają ją lub dokonują lobotomii.

OOB posiada liczne koneksje w rządzie federalnym. Ścigając Jonasa Malikiego, skorzystała z FBI, która wydała za nim list gończy. Kiedy został pojmany przez chicagowską policję, został uwięziony bez procesu w placówce OOB. Fotografia doktora Metzgera ściskającego rękę Dicka Cheney’ego może świadczyć o tym, że organizacja posiada wtyki także w rządzie.

Cele Edytuj

OOB ściga sensates w imieniu rządów i światowych mocarstw, wierząc, że ich umiejętności stanowią zagrożenie dla ich prywatności i bezpieczeństwa.

Znani członkowie Edytuj

  • Whispers – sensate stojący na czele OOB. Jego zadaniem jest ściganie i chwytanie innych sensates.
  • Metzger – chirurg zatrudniony przez OOB. Finansowany przez organizację w celu podróżowania po świecie i wykonywania lobotomii na pojmanych sensates.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki