FANDOM

Riley Blue
Riley
Gatunek Człowiek (sensate
Urodziny 8 sierpnia
Status Żyje
Pochodzenie Islandia Reykjavík, Islandia
Rodzina Gunnar (ojciec)
Magnús Þórsson (mąż)
Lúna Magnúsdóttir (córka)
Związki Will Gorski
Zawód Didżejka
Serie 1
Debiut Limbic Resonance
Aktor Tuppence Middleton

Riley Blue, właściwie Riley Gunnarsdóttir – pochodząca z Islandii didżejka, której burzliwa przeszłość zmusza ją do ucieczki do Londynu. Członkini Gromady 8/8.

Historia Edytuj

Riley urodziła się na Islandii 8 sierpnia w domu Svena, przyjaciela swojego ojca, kiedy ten był na próbie orkiestry. Podczas porodu ojciec Riley grał jej matce na pianinie przez telefon, żeby ją pocieszyć. Kiedy była jeszcze dzieckiem, matka zabrała ją do Organizacji Ochrony Biologicznej, żeby sprawdzić, czy posiada ona te same co ona geny. Yrsa, starsza sensate, zdołała zniszczyć dane Riley, zanim ktokolwiek je zobaczył, ratując ją przed zniszczeniem jako dziecko. Jakiś czas później odwiedziła dziewczynę w jaskini, mówiąc jej, że jest przeklęta, przez co zginą wszyscy, których kocha i sugerując, że powinna opuścić Islandię – jeden z krajów, w których BPO była najbardziej aktywna. Początkowo Riley myślała, że Yrsa należy do islandzkich ukrytych ludzi – elfów – i że to ona sama jest odpowiedzialna za śmierć swojej matki. Mimo traumy spędziła stosunkowo szczęśliwe dzieciństwo, często leżąc na dywanie koło pianina, na którym ćwiczył jej ocjiec.

Jakiś czas potem poznała Magnúsa Þórssona, z którym w niedługim czasie wzięła ślub i zaszła w ciążę. Podczas śnieżnej nocy Magnús próbował odwieźć rodzącą Riley do szpitala. Chcąc dać jej swoją kurtkę odpiął pas bezpieczeństwa, co skutkowało wypadkiem, w którym zginął na miejscu. Zrozpaczona Riley rodzi Lúnę i traci przytomność. Po odzyskaniu przytomności rozbija szybę i wydostaje się z rozbitego samochodu, jednak jej nowo narodzona córka umiera w jej ramionach z wyziębienia. Czująca jej ból Yrsa wzywa śmigłowiec ratowniczy, dzięki czemu Riley przeżyła. Sądząc, że naprawdę jest przeklęta, czując ogromny ból po stracie męża i córki, opuszcza Islandię i przeprowadza się do Londynu, gdzie zostaje didżejką.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko Gunnarsdóttir oznacza „córka Gunnara” i nie jest nazwiskiem, jakie nosili rodzice Riley. Jej ojciec nosi nazwisko powstałe od imienia jego ojca i końcówki „-sson” (syn), z kolei matka od imienia ojca i końcówki „-dóttir” (córka).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki